Úvod

Stáhnout vCard

Jiří Veselý

Jiří Veselý

Kategorie / Mediální školení

Rychlokurz krizové komunikace

15.9.2014 | Blog, Mediální školení | od admin

Ačkoliv se pojem krizová komunikace může jevit jako uplatnitelný pouze v situacích, kdy se jedná o nějaký průšvih, opak je pravdou. Jsou to i situace zvratové, neodvratitelné, složité, či pro průměrně vzdělaného člověka těžce objasnitelné, kdy krizovou komunikaci využíváme. Její hlavní význam spočívá v kumulaci a usměrnění toku informací tak, aby nedocházelo k jejich špatné interpretaci nebo překrucování […]

Naučte se komunikovat s médii

3.9.2014 | Blog, Mediální školení | od admin

Léto je, ať se nám to líbí ne, minulostí a začal nový školní rok. Školáci a středoškoláci zasedli znovu do lavic a čeká na ně deset měsíců učení. Ale co si budeme povídat, ne všechno se naučíte ve škole. Spoustu užitečných informací získáte až v praxi.

Pravidla komunikace s novináři

5 základních pravidel komunikace s novináři

8.8.2014 | Mediální školení, Zpravodajství | od admin

Během své letité praxe v médiích jsem se setkal se spoustou lidí, kteří chtěli navázat jakýsi pracovní kontakt a mít tak před ostatními náskok. Pokud jsem se něco, především jako žurnalista, naučil, pak je to to, že každý kontakt by měl být vzájemně prospěšný a nikdy by nemělo jít o tzv. „jednosměrku“, kdy jeden bude […]

Mediální výchova

Mediální výchova pro školy

15.1.2014 | Mediální školení | od admin

Jak už nejspíš víte, své zkušenosti z médií se snažím předávat těm, kteří je chtějí nebo potřebují. Ve většině případů to jsou majitelé firem, jejich marketingoví pracovníci, PR specialisté nebo tiskoví mluvčí. Ale o médiích by měly vědět i děti.

Mediální školení

Spousta tiskových zpráv skončí nepřečtená v koši. Ta vaše mezi nimi být nemusí

15.12.2013 | Blog, Mediální školení | od admin

Dnes a denně mně i mým kolegům novinářům chodí do emailu řada tiskových zpráv. A některé z nich bohužel skončí v koši. Důvod je prostý – den má jen 24 hodin, tiskových zpráv chodí hodně a není v silách většiny novinářů všechny přečíst. Takže žurnalisté selektují a pokud je email s tiskovou zprávou nezaujme, jedním kliknutím skončí v mediálním propadlišti. […]

Jak se připravit na vystoupení v TV?

29.7.2013 | Blog, Mediální školení | od admin

Stává se to málokomu a málokdy, ale stává. Jednoho dne vám zkrátka zazvoní telefon a na druhé straně se ozve patrně příjemný hlas, který vás pobídne k účasti při televizním vysílání. Neříkejte hned NE a nebuďte z toho ve stresu. To, že vám zavolala televize je jistě oprávněné a má to svůj důvod. Patrně jste fundovaný v problematice, […]

Jak zvládnout trému před vystoupením?

29.7.2013 | Blog, Mediální školení | od admin

Tréma – to je ale ošklivé slovo, teda alespoň tak já ho vidím. A je to shodou okolností také stav, který může i sebelepšího řečníka nebo přímo moderátora úplně odrovnat. Z vlastní praxe znám minimálně tucet takových případů. Ono totiž není každému dáno do vínku mírnyx- týrnyx předstoupit před dav lidí nebo před televizní kameru a […]

Jak napsat tiskovou zprávu?

28.7.2013 | Blog, Mediální školení, PR | od admin

Není tisková zpráva, jako tisková zpráva. V dnešní přehršli různých, a mnohdy jen rádoby tiskových mluvčích, kteří se cítí býti mistry světa, se člověk setká s výtvory různé kvality. Profesionál dobře ví, jak téma, o kterém chce informovat veřejnost prostřednictvím agentur a novinářů, správně uchopit. Přestože se zdá, že k úspěchu postačí jen plný media list (rozuměj adresář […]

Něco málo z mediálního slovníčku

28.7.2013 | Blog, Mediální školení | od admin

Mediální agentura a PR – možná vám to zní stejně, ale ve skutečně jde o dvě naprosto různé věci. Bohužel, za svou praxi jsem se setkal, že ani samotné agentury v tom nemají zcela jasno. Mediální agentura se specializuje na mediální kampaně a jejich efektivitu a optimalizaci. Mediální agentura je spojovacím článkem mezi firmou, která chce […]

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress