Úvod

Stáhnout vCard

Jiří Veselý

Jiří Veselý

Kategorie / Blog

Alkohol je občas fajn kamarád, ale špatný pán

29.7.2013 | Blog, Ostatní | od admin

Kdo z nás, by si občas nedal takzvaně do „trumpety“? Je to sice lidské až lidové, a stává se to i veleváženým osobnostem. Pokud si ale „sosnete“ před nebo během výkonu moderátorské profese, zaručeně to pro vaše posluchače a diváky bude nezapomenutelný zážitek. Vám to ale úspěch nepřinese.

Jak se připravit na vystoupení v TV?

29.7.2013 | Blog, Mediální školení | od admin

Stává se to málokomu a málokdy, ale stává. Jednoho dne vám zkrátka zazvoní telefon a na druhé straně se ozve patrně příjemný hlas, který vás pobídne k účasti při televizním vysílání. Neříkejte hned NE a nebuďte z toho ve stresu. To, že vám zavolala televize je jistě oprávněné a má to svůj důvod. Patrně jste fundovaný v problematice, […]

Šaty dělají člověka!

29.7.2013 | Blog, Ostatní | od admin

K absolutním základům každého profesionálního moderátora patří nejen příjemné vystupování, ale také patřičná vizáž. Asi s těží si totiž i sebelepší moderátor vystačí pouze s dokonalým ovládáním slovního projevu, když svým vzhledem přitom nebude stát v tom lepším případě za moc a v tom horším bude vypadat jako poslední šupák. Profesionál totiž ví, že musí nejen jako moderátor působit, […]

Jak zvládnout trému před vystoupením?

29.7.2013 | Blog, Mediální školení | od admin

Tréma – to je ale ošklivé slovo, teda alespoň tak já ho vidím. A je to shodou okolností také stav, který může i sebelepšího řečníka nebo přímo moderátora úplně odrovnat. Z vlastní praxe znám minimálně tucet takových případů. Ono totiž není každému dáno do vínku mírnyx- týrnyx předstoupit před dav lidí nebo před televizní kameru a […]

Jak napsat tiskovou zprávu?

28.7.2013 | Blog, Mediální školení, PR | od admin

Není tisková zpráva, jako tisková zpráva. V dnešní přehršli různých, a mnohdy jen rádoby tiskových mluvčích, kteří se cítí býti mistry světa, se člověk setká s výtvory různé kvality. Profesionál dobře ví, jak téma, o kterém chce informovat veřejnost prostřednictvím agentur a novinářů, správně uchopit. Přestože se zdá, že k úspěchu postačí jen plný media list (rozuměj adresář […]

Má cenu psát popisky do eshopu?

28.7.2013 | Blog, PR | od admin

Jako redaktor se alespoň čas od času setkávám s otázkou, jestli má cenu věnovat pozornost originálním popiskům v eshopu. Já tvrdím, že určitě má. Jednak vyhledávače mají, s trochou nadsázky řečeno, větší sklony ke kreativitě, než by se na první pohled mohlo zdát. A kvalitní popisky v eshopu, které obsahují dostačné množství klíčových slov, vám mohou zajistit lepší pozice […]

Něco málo z mediálního slovníčku

28.7.2013 | Blog, Mediální školení | od admin

Mediální agentura a PR – možná vám to zní stejně, ale ve skutečně jde o dvě naprosto různé věci. Bohužel, za svou praxi jsem se setkal, že ani samotné agentury v tom nemají zcela jasno. Mediální agentura se specializuje na mediální kampaně a jejich efektivitu a optimalizaci. Mediální agentura je spojovacím článkem mezi firmou, která chce […]

Stránky:1234

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress