Naučte se komunikovat s médii
Léto je, ať se nám to líbí ne, minulostí a začal nový školní rok. Školáci a středoškoláci zasedli znovu do lavic a čeká na ně deset měsíců učení. Ale co si budeme povídat, ne všechno se naučíte ve škole. Spoustu užitečných informací získáte až v praxi.
Já jsem posledních více než 15 let strávil v médiích, vím, jak fungují média, jaké jsou rozdíly v každodenním fungování rádia nebo televize. Vím, jak novináři přemýšlí a jak vypadá jejich den. A po letní pauze vám opět mile rád své znalosti a postřehy z světa médií předám prostřednictvím mediálního školení.
Proč absolvovat školení mediální komunikace?
- Naučíte se psát tiskové zprávy, které mají šanci na úspěch.
- Budete vědět, kdy a jak správně novináře kontaktovat.
- Komunikace s médii se stane součástí vaší firemní komunikace.
- Ovládnete základy krizové komunikace.
- Budete vědět, jak lépe propagovat svou firmu.
- Dozvíte se co je public relations, media relations a k čemu je vám to dobré.
- Vaše marketingová komunikace dostane nový rozměr.
- Budete vědět, jak mají vypadat tiskové konference.
Kdo by měl mediální školení absolvovat?
- Každý, kdo má na starost firemní komunikaci.
- Majitelé firem, kteří hledají nový, dosud nevyužívaný způsob propagace a marketingu.
- Zájemci o práci v oboru public relations.
- Všichni, co chtějí vědět, jak fungují média.
Jak mediální školení probíhá?
Je to jednoduché. Domluvíme si spolu termín a já dorazím za vámi do firmy nebo klidně domů.
Během několika hodin vám vysvětlím vše potřebné, co budete v praktické komunikaci s novináři potřebovat. Na konkrétních příkladech vám ukážu, čeho se vyvarovat. Klidně s vámi proberu i vaše tiskové zprávy, pokud jste již někdy nějaké vytvořili.
Jak mediální školení objednat?
Jednoduše. Vyberete si typ mediálního školení, o které máte zájem. Objednáte přes webový formulář na stránkách medialnikomunikace.cz nebo třeba emailem. Domluvíme si spolu podrobnosti a jdeme na to.
Uvedená cena je konečná a platí pro celou skupinu (tedy maximální počet osob uvedený u jednotlivého kurzu).