Úvod

Stáhnout vCard

Jiří Veselý

Jiří Veselý

Spousta tiskových zpráv skončí nepřečtená v koši. Ta vaše mezi nimi být nemusí

15.12.2013, od admin, kategorie Blog, Mediální školení

ID-10057632Dnes a denně mně i mým kolegům novinářům chodí do emailu řada tiskových zpráv. A některé z nich bohužel skončí v koši. Důvod je prostý – den má jen 24 hodin, tiskových zpráv chodí hodně a není v silách většiny novinářů všechny přečíst. Takže žurnalisté selektují a pokud je email s tiskovou zprávou nezaujme, jedním kliknutím skončí v mediálním propadlišti. A může to být tisková zpráva o zajímavé události, která byla bohužel napsána tak, že novináře ničím na první pohled nezaujala. Taková je realita. První, druhý, třetí neúspěšný pokus kontaktovat novináře, vás pak může odradit od další snahy, což je škoda, protože média mají obrovskou moc a mohou být skvělým propagačním prostředkem.

Naštěstí, napsat tiskovou zprávu, která novináře zaujme, není nic složitého, pokud tedy víte jak na to. Já jsem za svou dvacetiletou kariéru v médiích viděl celou řadu tiskových zpráv a dnes jezdím do firem školit pracovníky, aby věděli, jak správně tiskovou zprávu napsat a zvýšili tak šance na její zveřejnění.

Naučte se psát tiskové zprávy na semináři pro veřejnost

Po delší době jsem se rozhodl uspořádat obdobný seminář i pro veřejnost. Bude se konat 23. ledna v odpoledních hodinách (cca od 16 hodin) v Ostravě. Na semináři nazvaném „Jak napsat tiskovou zprávu, co neskončí v koši?“ vám ukážu pár fíglů, jak novinářům naservírovat zprávu, která je bude zajímat. Na konkrétních příkladech si ukážeme, jak má tisková zpráva vypadat.

Naučím vás, jak napsat tiskovou zprávu, poradím vám, v jakém formátu ji novinářům odeslat, dozvíte, co nemá v tiskové zprávě rozhodně chybět. A věnovat se budeme také emailům. Jak jsem se již zmínil na začátku, v podstatě máte jen pár vteřin na to, abyste novináře zaujali. Proto musíte napsat nejen dobrou zprávu, ale i poutavý email a já vám poradím, jak na to.

Počet míst na semináři „Jak napsat tiskovou zprávu, co neskončí v koši?“ je omezen. Takže dlouho neotálejte. A protože jsou Vánoce, tak jsem se rozhodl seminář uspořádat za výjimečnou cenu. Za cca tříhodinovou prezentaci zaplatíte 500 kč. Při platbě do konce prosince získáte 10% slevu.

Neváhejte a objednejte si workshop hned teď

FOTO:freedigitalphotos.net (Autor: Jomphong)

Komentáře uzavřeny

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress